Meteen naar de content
Zoeken

Land/regio

Verzending & Levering

Waar leveren jullie?

We verzenden naar alle landen binnen de Europese Unie.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen die op een werkdag vóór 15:00 uur zijn geplaatst, worden doorgaans binnen 1 tot 2 werkdagen verwerkt (met uitzondering van weekends en feestdagen). Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met track & trace informatie. Houd er rekening mee dat het tot 24 uur kan duren voordat de trackinginformatie zichtbaar is.

My item has arrived damaged. What do I do?

We take the utmost care in our packaging and delivery and rarely items may be damaged in transit. If your item does arrive damaged, let us know by sending us a message via our contact page.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, dat kan! Je kunt je pakket bij ons komen ophalen. Bekijk hiervoor onze openingstijden of neem contact met ons op om een afhaalmoment af te spreken.

Retourbeleid

Retourbeleid – Geselle

Bij Geselle hanteren we een retourtermijn van 14 dagen. Dit betekent dat je tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling de tijd hebt om een retour aan te vragen.

Welke items kunnen worden geretourneerd?

Je hebt het recht om alle producten die je online bij ons hebt aangekocht te retourneren binnen 14 kalenderdagen na levering, met uitzondering van de artikelen die wettelijk zijn uitgesloten van het herroepingsrecht (zie verder).

Het artikel moet zich in originele staat bevinden, ongebruikt en onbeschadigd.

Het moet in de originele verpakking zitten, indien redelijkerwijs mogelijk.


Je moet een bewijs van aankoop kunnen voorleggen (bv. bestelnummer of factuur).

Hoe een retour aanvragen?

Stuur een e-mail naar charlotte@geselle-be.com om je retour aan te melden. Vermeld daarbij duidelijk:

  • je naam
  • het bestelnummer
  • welke artikelen je wenst te retourneren

Na je melding ontvang je verdere instructies over hoe je de artikelen kunt terugsturen.

De retourkosten zijn ten laste van de klant, tenzij het product beschadigd of foutief geleverd werd.

Artikelen die niet geretourneerd kunnen worden

De volgende artikelen zijn wettelijk uitgesloten van het herroepingsrecht en kunnen niet worden geretourneerd, behalve in geval van schade of een gebrek:

  • Producten op maat of gepersonaliseerd op verzoek van de klant
  • Snel bederfelijke goederen zoals voeding, bloemen of planten
  • Hygiene- of verzorgingsproducten waarvan de verzegeling is verbroken
  • Cadeaubonnen
  • Afgeprijsde artikelen

Beschadigde of fout geleverde producten

Controleer je bestelling onmiddellijk na ontvangst. Indien een artikel beschadigd, defect of fout geleverd werd, neem dan binnen 48 uur contact met ons op via charlotte@geselle-be.com met vermelding van je bestelnummer en duidelijke foto’s van het probleem.

In dat geval nemen wij de retourkosten op ons en zorgen wij voor een omruiling of terugbetaling.

Vragen?

Heb je vragen over een retour? We helpen je graag verder via: charlotte@geselle-be.com